16.04.2019

Rysunek Katariny kredkami (przerysowane)


Halko, czy ktoś tu jeszcze jest?
Bo mnie dawno tu nie było. :c

Ostatnio mocno zaangażowałam się w rysunki wykonywane za pomocą kredek. Można śledzić na bieżąco moje próby na Instagramie > Pirate.Lila
Ostatnio spróbowałam narysować Katarinę z LOLa i jestem całkiem zadowolona z efektu.
PS Jak tylko zaopatrzę się w skaner lub lepszy aparat to podmienię to zdjęcie.



Jest to rysunek w ramach ćwiczeń, przerysowany z tego artu: Reference Art

Użyłam:
Kredki FC Polychromos
Papier Happy Color Premium A4
Gumka chlebowa i gumka w drewnie KOH i NOOR
Promarkery
Blender Dervent i oliwka dziecięca
Biały żelopis Hybrid Gel Grip

Chętnie przyjmę wszelkie rady i wskazówki dotyczące rysowania kredkami i rysowania postaci, bo teraz głównie na tym się skupiam. Planuję też kilka postów w tej tematyce. :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz