18.08.2020

Szczupli ludzie też mają kompleksy



Często kiedy ktoś krytykuje grube osoby wychodzi na chama, a krytykowanie osób z natury szczupłych utarło się jako coś normalnego. 
Czy wiesz, że mówienie komuś, że jest za chudy i że trzeba go dokarmić jest tak samo bolesne jak mówienie "jesteś spasiona, schudnij trochę"? Zastanówcie się co mówicie, bo osoby szczupłe też mają kompleksy. 
Jestem z natury bardzo szczupłą osobą, choć jem odpowiednią ilość kalorii. W całym swoim życiu nasłuchałam się właśnie takich tekstów, przez co miałam okropne kompleksy, bałam się ubierać krótkie spodnie lub spódniczki, żeby nie odsłaniać nóg, zaczęłam jeść więcej, w tym też niezdrowych rzeczy, wręcz objadałam się na siłę, żeby tylko przytyć, do tego musiałam się niektórym tłumaczyć, że nie mam anoreksji. Jestem na etapie, kiedy zaakceptowałam swoje ciało, ale wiem, że jest masa dziewczyn, które muszą się z tym mierzyć i jest to po prostu rodzaj nieprzemyślanego hejtu.

#ciałopozytywka
#stophate

ENGLISH VERSION



Often, when someone criticizes fat people, it makes him a boor, but criticizing genetically thin people has become normal. Did you know that telling someone that they are too skinny and that they need to be fed is as painful as saying "you are fat, lose some weight"? Think about what you say, because thin people also have complexes. I am a very slim person by nature, although I do eat the right amount of calories. Throughout my life, I listened to such comments, which made me have terrible complexes. I was afraid to wear short pants or skirts so as not to expose my legs. I started to eat more, including unhealthy things, I even binge-eating just to gain weight. I had to explain to some that I do not have anorexia. Now I have accepted my body, but I know there are a lot of girls who have this problem and it's just kind of reckless hate.

#bodypositivity
#stophate


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz